• 1. Size ne şekilde ödeme yapabilirim?
  • Tüm Kredi Kartları, Banka Kartları, Havale ve EFT ile
  • ödeme yapabilirsiniz. Kart bilgileriniz kesinlikle sitemizde tutulmamaktadır. Tüm işlemler 256 bit SSL
  • Güvenlik sertifikaları ile korunmaktadır.
  • 2. Size nasıl ulaşabilirim?
  • Müşteri hizmetlerimize +90 212 522 09 26 nolu telefondan, destek@thermoshop.com.tr adresinden
  • veya anasayfamızda bulunan iletişim bağlantısı altındaki formu doldurarak ulaşabilirsiniz. Hafta içi 09:00 - 18.30
  • saatleri arasında hizmet veren müşteri hizmetleri ekibimiz size en kısa sürede yardımcı olacaktır.
  • 3. Ürünüm bana nasıl teslim edilecek?
  • Çalışma günlerinde saat 14:00 a kadar verdiğiniz siparişinizi aynı gün içerisinde kargo firmasına teslim
  • edilir. Zorunlu haller dışında kargo firması 1-3 gün içinde teslimatını gerçekleştirir. Aynı zamanda siparişinizi
  • üyeliğiniz altındaki sipariş bilgileriniz altındaki siparişiniz içeriğindeki kargo takip numarasından izleyebilirsiniz.
  • Kargo firması size ulaşamadığı zaman 3 gün boyunca kargonuzu kargo şubesinde tutar, 3 gün boyunca
  • alınmayan kargolar tekrar bize iade edilir. Sizinle iletişime geçilir talebiniz doğrultusunda tekrar gönderilebilir veya
  • ödeme yapmışsanız iadeniz yapılır.
  • 4. Ürün iade etmek istiyorum ne yapabilirim?
  • İade etmek istediğiniz ürünü faturanın nüshası ile birlikte yurtiçi kargo ile karşı ödemeli göndermeniz
  • gerekmektedir. İşleminiz tamamlandıktan sonra iade işleminizin yapıldığına dair bilgilendirme mailini tarafınıza
  • gönderiyor olacağız.
  • 5. Kredi Kartıma iade ne zaman yapılacak?
  • Firmamız ulaşan iade taleplerini 24 saat içerisinde gerçekleştirilmekte olup, iade sürecinin geri kalan
  • kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır. İptal talebinde bulunmuş olduğunuz kredi
  • kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 2 ila 7 iş günü içerisinde kart
  • hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye iş yerleri ve bireysel müşterilerine
  • uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içerisinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır.
  • İşleyiş ve iade süreci hakkında ayrıntılı bilgiyi tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servislerinden
  • öğrenebilirsiniz.
  • 6. Ürün değişimi yapmak istiyorum ne yapabilirim?
  • Eğer aynı ürüne ait renk veya beden değişimi yapmak istiyorsanız ürünü 15 gün içerisinde tarafımıza
  • gönderirseniz, talep edilen alternatif elimizde olduğu takdirde gerçekleştirilecektir. Ürün değişimine ait kargo
  • bedeli tüketiciye aittir.
  • Eğer farklı bir ürün talep ediyorsanız, yeni ürün için online sitemizden yeni sipariş oluşturmanız, iade
  • etmek istediğiniz ürünü ise 15 gün içerisinde faturanın iki nüshası ile birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli
  • göndermeniz gerekmektedir. Yeni siparişinizi sistemden ödemesi tamamlanır tamamlanmaz en kısa sürede
  • kargoya veriyoruz ve eski ürün için de iade işleminizi 24 saat içerisinde gerçekleştirip mail adresinize bilgisini
  • gönderiyoruz.
  • 7. Hafta sonu sipariş verebilir miyim?
  • Hafta sonu sipariş verebilirsiniz. Vermiş olduğunuz siparişler Pazartesi günü işleme alınarak kargoya
  • teslim edilecektir.
  • 8. Ödeme seçenekleri nelerdir? Havale indirimi var mıdır?
  • Ödemelerinizi havale, kredi kartı ve kapıda ödeme seçeneklerinden herhangi biriyle
  • gerçekleştirebilirsiniz. Havale indirimi yapılmamaktadır. Taksit bilgileri kart özelliklerine göre değişebileceğinden
  • en güncel bilgiyi ödeme ekranından edinebilirsiniz.
  • 9. Toptan satışınız var mı?
  • İnternet üzerinden toptan satışlarımız hakkında bilgi almak için bilgi@thermoshop.com.tr adresine
  • yazabilirsiniz.
  • 10. Yurt dışına satışınız var mı?
  • Yurt dışına sadece toptan satışlarımız mevcuttur.
  • Yurtdışı satışlarımız ile ilgili bilgi almak için can@thermoform.com.tr adresine mail atabilirsiniz.