1. Size ne şekilde ödeme yapabilirim?
Tüm Kredi Kartları, Banka Kartları, Kapıda Kredi Kartı, Kapıda Nakit, Havale ve EFT ile
ödeme yapabilirsiniz. Kart bilgileriniz kesinlikle sitemizde tutulmamaktadır. Tüm işlemler 256 bit SSL
Güvenlik sertifikaları ile korunmaktadır.
2. Size nasıl ulaşabilirim?
Müşteri hizmetlerimize +90 212 522 09 26 nolu telefondan, destek@thermoshop.com.tr adresinden
veya anasayfamızda bulunan iletişim bağlantısı altındaki formu doldurarak ulaşabilirsiniz. Hafta içi 09:00 - 18.30
saatleri arasında hizmet veren müşteri hizmetleri ekibimiz size en kısa sürede yardımcı olacaktır.
3. Ürünüm bana nasıl teslim edilecek?
Çalışma günlerinde saat 14:00 a kadar verdiğiniz siparişinizi aynı gün içerisinde kargo firmasına teslim
edilir. Zorunlu haller dışında kargo firması 1-3 gün içinde teslimatını gerçekleştirir. Aynı zamanda siparişinizi
üyeliğiniz altındaki sipariş bilgileriniz altındaki siparişiniz içeriğindeki kargo takip numarasından izleyebilirsiniz.
Kargo firması size ulaşamadığı zaman 3 gün boyunca kargonuzu kargo şubesinde tutar, 3 gün boyunca
alınmayan kargolar tekrar bize iade edilir. Sizinle iletişime geçilir talebiniz doğrultusunda tekrar gönderilebilir veya
ödeme yapmışsanız iadeniz yapılır.
4. Ürün iade etmek istiyorum ne yapabilirim?
İade etmek istediğiniz ürünü faturanın nüshası ile birlikte yurtiçi kargo ile karşı ödemeli göndermeniz
gerekmektedir. İşleminiz tamamlandıktan sonra iade işleminizin yapıldığına dair bilgilendirme mailini tarafınıza
gönderiyor olacağız.
5. Kredi Kartıma iade ne zaman yapılacak?
Firmamız ulaşan iade taleplerini 24 saat içerisinde gerçekleştirilmekte olup, iade sürecinin geri kalan
kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır. İptal talebinde bulunmuş olduğunuz kredi
kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 2 ila 7 iş günü içerisinde kart
hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye iş yerleri ve bireysel müşterilerine
uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içerisinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır.
İşleyiş ve iade süreci hakkında ayrıntılı bilgiyi tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servislerinden
öğrenebilirsiniz.
6. Ürün değişimi yapmak istiyorum ne yapabilirim?
Eğer aynı ürüne ait renk veya beden değişimi yapmak istiyorsanız ürünü 15 gün içerisinde tarafımıza
gönderirseniz, talep edilen alternatif elimizde olduğu takdirde gerçekleştirilecektir. Ürün değişimine ait kargo
bedeli tüketiciye aittir.
Eğer farklı bir ürün talep ediyorsanız, yeni ürün için online sitemizden yeni sipariş oluşturmanız, iade
etmek istediğiniz ürünü ise 15 gün içerisinde faturanın iki nüshası ile birlikte Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli
göndermeniz gerekmektedir. Yeni siparişinizi sistemden ödemesi tamamlanır tamamlanmaz en kısa sürede
kargoya veriyoruz ve eski ürün için de iade işleminizi 24 saat içerisinde gerçekleştirip mail adresinize bilgisini
gönderiyoruz. Ödeme iadesi ile ilgili detaylar için madde 5'i inceleyebilirsiniz.
7. Hafta sonu sipariş verebilir miyim?
Hafta sonu sipariş verebilirsiniz. Vermiş olduğunuz siparişler Pazartesi günü işleme alınarak kargoya
teslim edilecektir.
8. Ödeme seçenekleri nelerdir? Havale indirimi var mıdır?
Ödemelerinizi havale, kredi kartı ve kapıda ödeme seçeneklerinden herhangi biriyle
gerçekleştirebilirsiniz. Havale indirimi yapılmamaktadır. Taksit bilgileri kart özelliklerine göre değişebileceğinden
en güncel bilgiyi ödeme ekranından edinebilirsiniz.
9. Toptan satışınız var mı?
İnternet üzerinden toptan satışlarımız hakkında bilgi almak için bilgi@thermoshop.com.tr adresine
yazabilirsiniz.
10. Yurt dışına satışınız var mı?
Çok yakın bir zamanda yurt dışı satışlarımıza başlayacağız.